Försöka kan man alltid

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag gav jag mig på båset igen, och med lite resultat iaf. Valde att lägga upp vissa saker på hyllan, för att ge lite mera plats på golvet. Och sedan ställde jag in alla ridstövlar, ridskor, hjälm etc i sadelkammaren för att de ska få värmen och inte vara så stela när de ska användas.
 
Till helgen hoppas jag på att pappa min kan komma och hjälpa mig med att få upp lite hyllor längs ena sidan, och sätta upp någon planka här och där för att få lite inramning och sist sätta upp en massa krokar och hängare överallt. Detta kommer att bli så bra när det är klart! Har även funderat på att ta skåpet som står i båset bredvid, då det inte används. Men ska kolla in det lite mera innan jag väljer att kånka över den. Fanns nämligen också en byrå någonstans... Kanske lite mera intressant om man lyckas hitta på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0