Hej mitt vinterland!


Och nu är det så att vintern äntligen har kommit. Det var väl mer eller mindre väntat (:
 
Iaf så var det stallet nu på morgonen, släppa ut hästar och försöka mig på en promenad för hand med min dam. Men det blåste så fruktansvärt mycket att Corona bara försökte vända. Så vi gav upp efter bara en kort bit. Så det blev ingen ridning idag. Tråkigt nog. Så jag hoppas att det inte snöar i morgon så vi kan ta oss en tur i snön! :D
 
Mockade och fixade i ordning allt i stallet för att sedan börja plocka i ordning med en massa saker. Jag la undan lite schabrak och la ner täcken i IKEA-påsar. Helt enkelt lite småfix.
 
Corona fick även ha sitt fina nya HW täcke, det svarta med orange kant. Mediumfodrat 250 g, med hals 100 g. Så mysigt hon ska ha det ute i hagen alltså :)

Och så är det otroligt vackra mobilbilder som får pryda detta inlägg. Ska försöka få till lite bättre bilder i morgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0