Mysig morgon i stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
I morse när jag kom till stallet, var jag väldigt glad över att ha kameran med mig. För i boxen ligger Corona ner och vilar. Så öppnar försiktigt och släpper loss kameran en snabbis innan hon ställer sig upp och ruskar av allt spån. Och så är hon så fruktansvärt mysig på morgonen så det blev lite gos innan hon fick lite mat för att jag sedan började borsta.
 
En ridtur blev det, fullpackad med kläder på mig och -10 grader ute. Men damen var överlycklig över snön och studsade runt och kastade med huvudet. Så vi tog oss en galopp i snön efter lite om och men och försöka ha lite kontroll över mitt vilddjur. Man kan inte tro att hon fyller 17 år i maj eller (;
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad fina bilder, och Corona ser så söt ut <3 Hittade din blogg idag :)

2014-01-12 @ 10:37:44
URL: http://jehuspy.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0