Nattshopping

 
Jag har nu denna natt hunnit med att beställa hem dessa 3 saker. Alltså...
Stallboken använder jag varje dag för att skriva i hur det går i ridningen, vad jag gör osv. Men förra årets tog slut nu i mitten på januari och har väntat på att Hööks ska få in den men de säger efter att man varit in typ 5 ggr att den inte kommer in nå mera... Grr. Men nu är den beställd och hoppas komma denna vecka.
 
Sedan hittade jag på Amigo Mio plus fleece på rea, men den fanns bara i stl 145 så jag hoppas att min dam klarar av att ha de. Som i vanliga fall har stl 140. Från samma butik hittade jag på det superläckra skärpet som jag bara hittat på ett ställe tidigare och nu var detta 100 kr billigare! Plus att de var 10% rabatt på hela den beställningen. Wow, jag lyckas då allt.
 
Men längtar till allt kommer hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0