Varmt för stjärten

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu när termometern visar -10 grader ute blir det ganska så kallt att sitta till häst. Så vad gör man inte för att hålla lite värme? Jag har införskaffat mig en rumpvärmare, aka rumpludd. Hur mysigt som helst! Och det är så enkelt att ta av och på, då jag gör det för varje ridtur. Det sitter vara bakom bakvalvet och under lapparna vid stiglädrena börjar, vad det nu heter. Så superenkelt at använda och mysigt om rumpan så jag inte fryser. hur bra som helst!
 
Det köpte hem från Tradera, för en billig peng så jag är mer än nöjd.
Sedan att man har 5 tröjor och 2 byxor + halsduk, dubbla vantar, mössa och 3 par strumpor på sig när det blir såhär kallt gör inte saken bättre att vara otymplig (;

Kommentarer
Postat av: celina

-10° är ingenting för mig, här i Luleå har graderna legat runt minus 25-35° då är det barbacka med täcke som gäller + massa kläder på sig. ;)

Svar: Då har jag tur att bo i Mellansverige känner jag (; Haha!
Linda Enarsson

2014-01-22 @ 17:28:36
URL: http://nattstad.se/celinalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0