En wow-träning

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En KANONBRA dressyträning idag. Hittade så många knappar att det inte finns ord för det. Min fina häst blev helt plöstligt en ridbar häst. Vilken känsla!
Väldigt många wow-moment under träningen, så har en hel del att träna på. Jag tackar Angelika så det inte finns ord för det hur glad jag är för att äntligen kunna göra något bra av detta. Har haft pissiga dressyrpass senaste veckorna som inte alls har gått bra. Men nu klicka det!
 
Vilken känsla!7
 

Så nu får ni se en massa bilder, söta Stina fotade åtminstånde halva passet och det blev väl sådär 350 bilder. Hon kan hon! Älskar att hon vill följa med på alla upptåg jag gör med Corona och fotar så ofta. Idag visade jag även hur hon filmar, jippie! Så snart kanske det kommer filmer med, det vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh finns inget bättre en just sånna där "wow" träningar! :D Superfin blogg!

Svar: Ja men visst är det! Tack tack! :)
Linda Enarsson

2014-07-03 @ 12:06:56
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0