Tornerspel i Lövsta

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
I söndags åkte jag, sambon och syrran till Lövstabruk för att kolla på Tornerspel. Dessvärre blev vi lite sena och spelen hade redan börjat när vi kom. Alltså fick vi inga bra platser för att kunna se, eller fota. Så detta är de bilder som blev bäst. Lite trist, men så går det med dålig planering!
 
Jag har fotat tornerspel tidigare, kanske två gånger, så jag förlorade inte allt för mycket på det. Men syrran lyckades ta sig igenom alla fötter och sitta vid räcket så hon fick se i alla fall. Som inte hade sett något på många många år. Så nu är nog hennes liv lite mera komplett också.

Kommentarer
Postat av: Michelle<3

Hej Linda! Jag har länge letat efter någon som jag kan starta en blogg tillsammans med då jag tycker det är roligare och lättare att hålla igång en blogg tillsammans med någon. Jag själv äger ett halvblodssto som är mycket vackert. Skulle du vara intresserad utav ett samarbete? Vi skulle ju kunna testa iallafall om du känner dig lockad men osäker.
Mvh - Michelle

Svar: Hej Michelle!Jag har funderat på att blogga tillsammans med någon annan, men jag återkommer alltid till att jag vill ha en egen blogg då jag vill kunna följa min egen resa och inte någon annans. Så tyvärr vill jag inte blogga med någon annan, då jag tycker att jag klarar mig hyffsat bra själv. Även fast det inte blir uppdaterat varje dag alla gånger.
Men tack för erbjudandet!
Mvh Linda
Linda Enarsson

2014-07-09 @ 17:53:48
URL: http://Michelle.weride.se
Postat av: Michelle<3

Okej då vet jag, frågade för att jag gick in på din blogg och fastnade direkt, så du kan räkna med ennu en fastnålad läsare ;)

Svar: Vad kul att höra, tack! :)
Linda Enarsson

2014-07-10 @ 11:24:32
URL: http://Michelle.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0