En uteritt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag blev det en kortare uteritt i skritt och trav, lite lite galopp. Och jag förväntade mig världens träningsverk från min hästs sida, men icke! Hon var fit for fight! Igår red Angelika ett dressyrpass på min dam, bilder kommer.
 
En glad dam fick kroppen borstad, hovarna smorda och mulen insmetad i solskydd innan det blev huva på och ut i hagen igen. Mumma! Boxen klar och all mat är fixad. Gjorde även klart till A´s hästar då hon inte är hemma.
Har även provat en sak idag som jag ska skriva om senare, som jag hoppas på kan bli bra för en annan till slut.

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Åh vilken sötnos! :)

2014-06-27 @ 12:01:28
URL: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0