Fin häst + duktig ryttare

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
I onsdags var det dags för Angelika att sitta upp på min dam igen. Det var ett tag sedan och Corona tog knappt strid utan gav sig på en gång. Haha! Sedan fick hon jobba min fina tjej. Och det var inte nådigt. Det rann svett om henne när ridpasset var över. Alltid lika kul att se!
 
Mycket kul att min så kallade allroundschabrak sitter bättre under en dressyrsadel än under hoppsadeln. Men men, då har jag två färger att rida dressyr i! Ljusblå och gul.

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej, såg dina superfina bilder och tyckte att de passade så bra in på vår fototävling som vi har på vår blogg just nu. Månadens tema är "dressyr" och det skulle vara så kul om du var med!

Inlägget: http://emjo.horseworld.se/2014/07/01/manadens-bild-juli/#respond

Svar: Tackar tackar! Ska kolla in det, men jag har så mycket snyggare än dom som visas här :)
Linda Enarsson

2014-07-01 @ 22:43:58
URL: http://emjo.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0