Soligt och varmt

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En lång dag i stallet blev det trots att jag inte rider. Mockning, mat och borstning av Corona. Mycket skönt tyckte hon som blev kliad överallt. Longerade för att vara säker på att hon inte är halt för att sedan gå en promenad runt sommarhagarna och bli utsläppt i hagen med sin alienluva. Mys!
 
Jag har även ringt till Mälarkliniken så i morgon styr vi bil och transport till Sigtuna för att kolla upp så att det inte är något fel på Corona. Hennes ben har varit svullet till och från i en veckas tid så det kändes som att det var dags nu. Jag håller tummarna på att jag får klartecken på att kunna sitta upp inom snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0