Strömsholmshopping

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Detta är då allt jag fick med mig hem, nästan bara till mig själv! Endast lite hästgodis till mitt hjärta.
Jag har shoppat en massa från Charlies redan som kommer i veckan till Corona, så det var inte mycket som jag behövde till henne nu. Plus att jag är så kräsen och kunde inte hitta något som jag verkligen ville ha.
 
Men jag började med att shoppa strumpor, röda, gröna och lila. Fast jag skulle bara ha röda... Haha. Sedan blev det en regnjacka, genomskinlig och med fickor. Perfekt! Ännu bättre blev det att ha köpt den när himlen öppnade sig och det bara vräkte ner. HV Polo tröja på rean och nyttigt hästgodis i olika smaker. Sist blev det en tävlingtröja, som jag letat efter enda sedan vi kom. Och denna var såå snygg! Men inte i rätt storlek. Alla andra jag kollade på var way to expensive så jag höll på att dö när jag såg priserna... Så när butikerna höll på att stänga blev det en sist koll och varöf rinte bara prova den? Satt nästan som en smäck fast det var stl L. Så den fick allt följa med hem efter en massa tjat från mina kamrater som följde med. Så nu är det väl bara att använda den vid nästa tävling.
 
Så väntar jag in ett paket från Charlies till Corona och ett paket från Nelly till mig själv. Spännande! Funderar även på att klicka hem jackan från Skara som jag provade i helgen, så förbannat snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0