Surprise!

 
Kommer till stallet efter en faktiskt, väldigt bra dag på jobbet, för att springa in och plocka ihop alla höpåsar och ta mig upp på skullen för att packa. Stannar till för att något stämmer inte. Och tittar in i mitt bås. Jo där, är det nu hyllor och väggar, och jag blev så förbannat överraskad att jag tappade hakan. Visst, pappa har pratat om att fixa hyllor i stallet, men jag visste inget om att han skulle göra det just idag. Och inte att det skulle bli såå bra!
 
Hoppade nästan på stället av glädje. Han dessvärre inte med att ta några bra bilder och inte heller att plocka i ordning med sakerna så mycket. Så i morgon när jag är ledig, då ska jag tillbringa tid i stallet för att fixa och dona. Ååh vad jag älskar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0