En vilodag

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Då jag har legat i feber halva helgen, jippie. Min första nästan lediga helg så får jag bli sängliggandes halva av den. Nästan sängliggandes i alla fall. Sovit en hel del småtimmar kan man väl säga.
 
Så nu på kvällen var jag till stallet, frågade en i stallet om hon ville rida Corona om hon hade tid, som tyvärr inte hans med. Ja ja, det fick bli en vilodag, så jag fixade så mycket jag orkade i stallet, mocka, fixa mat, fylla vatten i hagen osv. Orkade faktiskt med att slänga in en halv spånbal med! Så nu bör hon klara sig till det blir ute dygnet runt.
 
När jag kom till stallet var det fruktansvärt varmt där inne, så jag öppnar upp alla dörrarna och ställer ut min häst på ridbanan i det svala. Så hon slapp stå på gången. Mycket skönt tyckte hon som knallade runt och letade efter mat där ute. Mycket glad tjej som gnäggar när hon fick komma in igen. Mitt hjärta värms av dom små sakerna ♥ Blev en lång borstning och gos innan hon fick bli nattad och jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0