Min alien

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Från Hööks shoppade jag denna snygga flughuva från HW, samma modell som flugtäcket. Jag gjorde ett snyggt byte med Angelika som hade en för liten flughuva till en av sina hästar och jag hade en för stor till Corona, så nu har hon två huvor som passar perfa! Så när täcket åker på så blir det denna snygga alienhuva hon får ha på sig. Mindre snyggt, men förhoppningsvis är den riktigt bra. Min lilla tjej som bränner sig så lätt om nosen med...
 
Ett par sporremmar fick följa med ner i påsen med, med crocomöster. Som kommer passa perfekt till mina stövlar! Nu ska jag bara hitta på ett par sporrar till, 20 mm med helst rundad hals och inklädda i gummi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0