Mockning och fix i stallet

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Var upp till stallet tidigare idag, och för min del blev det ingen ridning. Corona kommer att ridas av min dressytränare i kväll. Då jag känner av helgens feber så valde jag att bara göra stalltjänsten helt enkelt. Men jag var ner till Corona i hagen och borstade, mutade med morötter och sprayade flugmedel. Juste, smorde in mulen med spf 50 oxå! Hon har redan börjat bli rätt rosa på mulen...
 
Så jag ska göra mig i ordning för att åka in till jobbet och köra en stängning. Hoppas jag överlever. Medicinlådan full med tabletter följer med.

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Så härlig bild! :D

Svar: Tack tack! :)
Linda Enarsson

2014-05-26 @ 17:01:39
URL: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0