Schockemöhle Sports summer -14

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Kolla in! Vilka skönheter!
Jag dör en sväng. Som jag har suktat efter detta schabrak och piké sedan jag fick se de komma ut på alla hemsidorna så har jag bara velat ha det hemma hos mig. Och idag så kom det, jag beställde det när Cheval Ridsport hade sin supermåndag, så jag kände mig som tvungen till att köpa det när de blev såå mycket billigare.
 
Det kommer garanterat att sitta under min sadel på nästa hopptävling, den 8e juni. Men jag tänkte inviga det mycket tidigare, kanske på måndagens hoppträning?
 
Jag har för övrigt hämtat ut ett till paket idag, som skulle ha kommit för sisådär 3 månader sedan, men vad gör det. Det är grymt snyggt! De kommer på bild i morgon.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefint! Funderade på att beställa det, älskar gult :)

Svar: Mycket snyggt! :)
Linda Enarsson

2014-05-28 @ 16:38:15
URL: http://ilooksharp.horseworld.se
Postat av: Sara Carlsson

Så himla bra! Kommer bli supersnyggt ^^

Svar: Verkligen! Så nöjd! :)
Linda Enarsson

2014-05-30 @ 22:47:44
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0