Städa städa städa

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Hur kan det komma sig att det alltid är mycket roligare att städa i stallet än hemma?
Efter helgens tävling så har jag bara slängt in allt i båset för att orka ta reda på det någon annan dag. Och idag blev den dagen. Så nu är det skinande rent! Eller inte. Men alla saker har hamnat på sina rätta platser, täcken, lindor och de som ska säljas har nu tagits hem för att slås in. Skönt!
 
Mockade och fixade allt i stallet när jag ändå var i stallet, eller kanske det var tvärtom, jag städade båset när jag ändå var i stallet för att mocka? Eeh. Men i alla fall så är det klart nu. I kväll är det hoppträning som gäller, frågan är vilken färg vi ska satsa på idag, kanske turkost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0