Svårflörtad

NIkon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag var det en svår dam som inte alls blev imponerad av Svartens alla upptåg för att försöka få hennes uppmärksamhet. Hon stog mera på två än fyra ben kan man säga. Haha.
Men söta är dom ändå!
 
Idag vågade jag mig på att sitta upp på min tjej. Pigg och glad, med otroligt mycket motor så det blev att sätta henne i arbete från början. Lyssnade mycket fint och vi provade oss på att rida några vänd snett igenom i galopp för att sedan bryta av till trav. Jag hoppas att det kommer gå bra på lördag då jag rider en LB:1a, nervös tjej.se.
 
Corona invigde även det röda täcket idag, det verkligen öste ner regn hos oss så efter ridpasset blev det täcke på och ut i hagen en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0