Tvivlar på dressyren

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag är en sån dag då jag tvivlar på om jag verkligen ska satsa på dressyren och försöka ta mig ut på banorna. Och det känns ju super inför lördagens start.
Men vi red igenom programmet idag, och det kändes sådär. Tvivlar. Känns inte helt 100%. Men men, på fredag blir det träning för Angelika så jag får väl hoppas att det lossnar lite och att jag lyckas rida på lördag.
 
Och nej, jag tävlar inte för TiRK längre, utan det är BRF som gäller, men det är inte min sadel eller schabrak så man får använda det som finns helt enkelt :) Men klaga ska jag inte göra som skulle dressyrtävla i hoppsadeln annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0