En skottkärra är mångsidig!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Corona har vilodag, så vi har borstat, friserat och flätat en massa. Mysigt sa min tjej! Men som till slut tröttnade och ville ut i hagen igen, svårt att stå still... Därav de fina bilderna! Haha. Jag försökte ändå.
 
Annars har jag mockat, fixat mat och kört ut mat + vatten till hagen, gjort rent baljan i hagen och fotat till kommande inlägg. Älskar våra nya och fina skottkärror, man får med sig en dunk med vatten och har fått med mig upp till 5 höpåsar ner till hagen, i en sväng! Så skönt! Vi har då en grön, men de snyggaste är svart och röd, najs!
 
Jag flätar svansen på Corona denna årstid för att det inte ska fastna så mycket lera i svansen och då göra att man måste borsta den varje dag. Vilket resulterar i en tynnre svans och Coronas är redan rätt liten. Det är en inbakad släta som går ner till svansroten slutar och sedan övergår den i vanlig fläta. Snyggt! Och praktiskt.

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Vilken söt tjej:)

Svar: Visst är hon :)
Linda Enarsson

2014-10-22 @ 11:24:15
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0