Fixa vinterhage

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Direkt efter maten blev det stallet, fixa hagen inför vintern. Dom som inte används just nu. En ny stolp åkte ner för att minska ner grinden som var gigantisk, banka ner resterande stolp och en av dom gick av så böt den. Sambon var superduktig och trimmade allt gräs under tråden. Han precis klart innan mörkret föll. Jag själv oljade in stolpar, men jag han bara med halva så fick jag sluta. Så det görs klart i morgon.
 
Mycket snyggt blev det! Nu är det även en isolerad vattenbalja på gång, alltså den ska byggas först. Så i morgon inhandlas lite delar och så ska det hämtas lite annat så ska bygget påbörjas. Jag hoppas den klarar av några minusgrader innan den fryser för denna vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0