Istället för att köpa nytt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Känner mig fiffig, smart och pengasnål. Haha!
Jag har idag, när regnet vräkte ner som mest, tagit fram symaskingen, nålarna och ett hästtäcke. Jag har idag sytt dit två till spännen för att kunna sätta i en liner i mitt stalltäcke. Jag kände inte för att köpa ett nytt stalltäcke för ca 1000-lappen. Bara för att få ett tjockare täcke och med fästen för liner.
Och då hade jag blivit tvungen att sälja av något annat av dom jag har. Så jag valde att sätta i nya fästen för liner i mitt röda stalltäcke med 150 gram fyllning. Så nu kan jag sätta i mina liner och när det är tillräckligt kallt kan jag byta till ett 350 gram med helhals. Känner mig duktig!
 
Tycker ni det var smart? Eller skulle jag ha köpt ett nytt täcke?
 
Det kanske inte blev så supersnyggt, men det fyller sin funktion och det syns inte allt för mycket heller. Så det får allt vara! Jag som är lite utseéndefixrad tycker ändå att jag lyckades ganska bra. Med hjälp av mamma såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0