Lite hoppning en onsdag

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
När ingen kan följa med och hålla i kameran, då får man lösa problemet själv. Har med mig "lille blå" som min kompaktkamera heter, en Nikon Coolpix s3300. Fungerar mycket bra!
Den får stå på sargen när jag rider, och filma. Inte allt för lätt kan jag meddela, och det syns i filmen också. Men inget är omöjligt!
 
Idag var det hoppning på schemat, det är ju tävling på söndag. Najs! Så vi hoppade igenom oss båda, sist var förra måndagen, alltså 1,5 vecka sedan. Corona var taggad redan från start, började hoppa cavalettihindret på volt i båda varven. Mycket fin! Fortsatte sedan att hoppa räcket ett par gånger, åt båda håll och lägga volter åt båda hållen. Fortsatte sedan att hoppa räcke och sedan oxer, efter varandra. Och så fortsatte jag, höjde såklart i mellan. Vi slutade med en fantastisk känsla och flög över 1 meters hinder lätt som en plätt. Känns så bra inför söndag!
 
Videon blev lång, men det är väl bara att spola fram lite om ni tycker de blev tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0