Min lilla stjärna

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Alltså vilken modell jag har framför linsen på min kamera! Idag var det bara öronen framåt och göra sig snygg. Kul!
Annars har vi tagit en ridtur, en lite smått galen en. Vilken power! Vilken energi! Oj oj, idag var det bara att hänga sig kvar. Corona tyckte livet var underbart och det for lite ben omkring oss, mestadels bakben som åkte åt alla håll och kanter. Galopp?! Jo men självklart så Corona och gjorde galoppombyten i vartannat för att göra piloten i obalans och sedan utnyttja övertaget och dra iväg i världens fart. Smart!
För det var ju inte direkt enkla och rena galoppombyten vid marken, utan det var fäktande framben som kastade sig och en bakdel som flög högre och högre upp ju flera hon gjorde. Söta rara!
 
Men efter ett par försök att lugna ner damen och få henne på jorden igen, så travade vi av och skrittade hemåt igen, mestadels på korta tyglar. För att över huvud taget kunna skritta. Kommer bli lika kul i morgon skulle jag tro.
 
Corona fick även gå ut med röda täcken, oj så röd hon är just nu, rött stalltäcke, rött regntäcke och så en röd grimma med grimskaft på det. Attans att jag hade mina gröna ridbyxor idag bara, haha. Annars hade de varit pricken över i:et att även jag var rödklädd!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2014-10-10 @ 16:20:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0