Planerade tävlingar

 
Ännu en gång är tävlingsplaneringen ändrad lite. Faktistk till det bättre.
 
19 oktober - Höbgo RK, 90 cm och 1 m
 
2 november - Gävle RS, 90 cm stilbegömning och 1 m
14 november - Högbo RK, 1 m
15 november - Högbo RK, 1,05 m
 
Nu på söndag gör jag nästa start, i Högbo, taggad till tusen! Hopptränar på onsdag, kanonbra!
I november blir det stilbedömining i 90 cm, spännande! Shit, den tävlingen kan jag bara inte missa. Sista för i år blir i Högbo igen, och då planerar jag att hoppa 1 m på fredagen och om den känns bra blir det även en start i 1,05 m på lördagen. Annars blir det avanmäld. Typ "debut" på den höjden, om man nu kan säga att man debuterar 1,05 m... Men i alla fall. Känns som ett bra avslut på detta år och efter sista tävlingen kommer Corona att få trappa ner träningen och få en välförtjänt viloperiod i minst en månad, för att efter nyår trappa upp träningen igen och satsa på nästa års tävlingar. Som jag hoppas startar i februari. Kommer bli så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0