Rambo Newmarket

 
 
Kolla in denna häftiga färg! Eller, jag vet inte, den är cool. Men vet inte om jag skulle vilja ha ett själv. Men äntligen ett Newmarket täcke i färgen röd! Som jag har längtat efter ett i just röd, vilken annan färg liksom...?
Synd bara att jag redan har ett fast i blå, och jag tänkte inte sälja det bara för att köpa detta. För så snyggt kanske den inte var... Eller?
 
Jag hade nog velat ha de blåa fältet på ryggen på täcket, de skulle vara röd. Tror att det hade passat in bättre då med färgerna. Men jag får stå ut med mitt blåa Newmarket ett tag till nu, inga flera täcken ska köpas och det behövs inte heller. Fast skulle det vara något, så ett ofodrat regntäcke med helhals. Men där går verkligen gränsen. Haha. Av någon väldigt konstig anledning så älskar jag att köpa täcken! Mycket kul och spännande.
 
Detta täcke finns ändå att köpa, för hela 899 kr, och det finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0