Regn och rusk

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Var upp till stallet typ direkt när jag vaknade, det vräkte ner regn och Corona stod såklart ute. Tar in henne på en gång och drar av de blöta täckena och lägger på ett varmare och torrt istället. Skönt tyckte Corona!
Jag mockade och fixade i stallet medan Corona torkade på gången. In med henne i boxen och hon fick äta lite hö. Jag letade fram lite spännen, fixade med täcken och Corona tyckte det blev sjukt tråkigt att stå inne. Hon började vandra i boxen och banka i dörren. Jahapp, så på med täcke med hals och ut i hagen igen. Fast det regnade mycket fortfarande. Jag är hemma till kl 16 så jag kommer åka upp flera gånger under dagen och kolla så att hon är torr under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0