Äntligen borta!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag kan inte förklara känslan, men den är så underbar! Äntligen är mitt långa hår ett minne blott. Så skönt. Nu kanska jag "använder" håret igen, gör något snyggt med det. Inte bara har det hängandes och orkade inte göra något för det var bara för långt. det är nästan 1,5 dm som har försvunnit från mina axlar, och så är det snyggt färgat igen, ååh vad jag trivs i detta! Känns som att jag har hittat hem igen, underbart!
 
Vad tycker ni, bättre eller skulle jag haft kvar allt det långa?
En sak var ändå bra, det var inte slitet eller förstört det som klipptes av. Så jag sköter mitt hår bra alltså!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så tjockt och fint hår du fick :D Superfin färg också!

Svar: Tack så mycket! Ja det blev tjockare när längden försvann, så skönt! :)
Linda Enarsson

2014-09-10 @ 12:49:21
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0