Dansade oss igenom samhället på tårna

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Om det var en pigg Corona jag satt på idag? Japp! Hon har vilat både lördag och söndag, som jag tror var välbehövligt för min dam. För det var otåligt att få komma iväg idag. Och det blev en timmes skritt genom samhället och ut över en massa åkrar. Mysigt! Corona reagerade på minsta lilla ljud och trippade omkring som en tickande bomb. Men hon höll sig på marken, och det var tur!
 
Jag kortade upp henne och arbetade henne igenom hela samhället, och hon sa som hela tiden "och vad ska jag göra nu?". Hon var på alerten, pigg och vaksam på allt jag gjorde och det var riktigt kul! Men det gällde att sysselsätta henne hela tiden. Mycket skänkelvikningar mellan trottoarerna, kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0