En promenad i det vackra vädret

 
När jag vaknade i morse så blev det frukost och sedan åka till stallet, fixade allt i stallet innan jag tog in Corona och gjorde henne klar för att skritta iväg. Jag tog mig en promenad vid sidan av henne idag. Mycket skönt tyckte nog vi båda. Corona efter en hård helg och jag för att röra på benen.
 
Sedan tog jag bilen och styrde mot nästa stall. Mycket trevligt! Jag red en häst och vi pratade massor om allt och inget. Och nej, jag ska inte köpa en till häst. Men jag ska börja rida flera hästar. Har pratat med en bekant om jag får rida hennes hästar och hon var snabb på att säga ja. Så det är kul! Har ridit en av hennes fyra hästar, mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0