Ett barbackapass

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Igår var det en seg dag men Corona var tvungen att ridas. Så jag tog ett snabbt beslut att rida barbacka, göra det enkelt för mig och hon får ändå röra på sig. Stina var supergullig och tog några bilder, hon filmade även, men eftersom jag sitter och laddar upp bilder från tävlingen i helgen vill jag inte sega ner det ännu mera med att ladda upp film på YT samtidigt. Så filmen får ni senare helt enkelt!
 
Corona var superfin! Mjuk och stadig, precis som jag vill ha henne. Underbar! Så för att vara ett kort men intensivt pass så är jag mycket nöjd med min tjej.
Nu taggar jag till för hoppträning som sker ikväll, får se om den blir med på bild och film. Det visar sig. Tänkte att jag skulle rida på nya tränset och kanske till och med nya bettet, hon har gått så fruktansvärt bra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0