Hej då hjärtat ♥

 
Ännu en tidig morgon i stallet, 05.40 satt jag på Coronas rygg i morse. Allt i stallet var klart och fixat till 7.15 då jag var hemma för att duscha och göra mig i ordning, 20 min senare satt jag i bilen.
 
Jag har myst med hjärtat, hade det lite jobbigt att åka från stallet. Nu ska jag vara utan henne till på söndag kväll, om jag ens kan komma upp då. Detta är lika jobbigt varje gång. Vill inte åka ifrån henne, men för två dagar hoppas jag klara av det. Corona kommer få det lyx av Erica som mockar och fixar till henne, kanske även en uteritt blir på sin höjd för henne. Skönt! En lugn helg för henne. Medan jag är på väg till Mantorp, med husvagn. Det blir bilar hela helgen, dator och kamera är med. Så förhoppningsvis ska jag kunna leverera något inlägg.

Kommentarer
Postat av: Olivia Levin

Verkligen superfin Häst!!
Den borde få lysa upp lite extra...http://olivial.horseworld.se/2014/09/25/veckans-hast/#comments

Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-09-26 @ 18:19:58
URL: http://olivial.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0