Hej och hå, gäller att ligga i

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En dag där mycket har gjorts, varit på arbetsintervjuv och har redan nu bestämt upplärningsdagar. Skönt! Lägger till ännu ett extrajobb till de två som jag redan har. Sen har jag hunnit med lite mera, sytt några bokstäver på höpåsarna, skickat iväg brev, ringa hovslagaren, kopiera papper och hälsat på hos mormor, lägga över bilder på hårddisken, fota nya inköpen som är ett set med Puma parfym och duschtvål och en plattång som man även kan locka med. Älska utförsäljning av butik ♥
 
Städat undan lite prylar, beställt det sista täcket till Coronas garderob, och de på rea ♥ Handlat och nu är det dags att börja laga mat. Jag har säkert glömt något som jag gjort med, men efter maten styr jag cykeln till stallet för ett insläpp av hästar, ridning och sedan en nattning.
 
Sedan har jag även en överraskning att berätta, och den kommer att ske på måndag. Så jag behåller den till det är dags! Jag längtar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0