Mysigt med höst

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En uteritt i bara skritt, det var vad dagen bjöd på. Fast den var inte så mysig, skrittäcke, vinterridhandskar och flera lager jackor. Alltså hösten kom snabbt! Corona går numera med stalltäcket under ett 100 grams regntäcke. Det blir tillsammans nästan som ett vintertäcke. Shit, min dam komemr att frysa arslet av sig i vinter, men jag har bunkrat upp med täcken så hon borde klara sig. Hoppas jag...
 
Annars då, jo jag är på väg in till jobbet, så ska fixa ett tidsinställt inlägg till er hade jag tänkt. Så hoppas ni har det bra i höstrusket, för jag dricker té nu så att jag värmer upp mig innan det blir cykeln ner till ICA.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2014-09-24 @ 12:50:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0