Nyrakad!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu ligger Coronas päls på stallgången, så skönt. För både henne och mig. Jag hade fruktansvärt tur med att Emelie kunde komma ut med så pass kort varsel och göra en rakning på min tjej. Ingen mera väntan på att hon ska torka bort all svett, inge mera gå tusen varv på ridbanan eller ridhuset, inge mera massa täcken för att torka. Så skönt! Och det kom så lägligt då jag ska iväg på träningsläger i helgen, lördag till söndag och då rida tre stycken dressyrpass på mitt hjärta. Så nu slipper hon bli supersvettig efter ridpassen och hon kommer att orka med hela helgen utan problem!
 
Jag är hemma för en mellanlandning av matintag, sedan ska jag upp till stallet igen och rida. Jag gjorde all mockning, mat och fix nu på morgonen, började även på att packa till i morgon då vi åker.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Allt och lite till...

Snyggt!

2014-09-12 @ 19:08:08
URL: http://ilooksharp.horseworld.se
Postat av: Marica

Alltså du är så sjukt duktig på att fotografera!!

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar mina bilder :)
Linda Enarsson

2014-09-15 @ 18:11:11
URL: http://mariicaliindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0