Red is the right colour

 
Väldigt tidig morgon i stallet, orkade knappt ta mig upp ur sängen. Alltså har jag inte sovit så många timmar i natt. Men på hästryggen satt jag kl 06.03. Shit, död zoombie. Uteritt, provade på PS tränset igen fast med ett rakt gummitbett, mycket bättre! Hon blev lite ofokuserad ibland, men det var lätt att få henne tillbaka till mig och hon sökte sig väldigt bra ner. Eftersom hon vilade i tisdags och bara skrittades igår var det lite energi som skulle ut, kan man säga. Men hon höll sig på marken, tur det!
 
Alla dessa vita rundbalar som ligger längs med vägkansterna, dom skulle alla äta upp henne idag. Och dom ligger i varje sväng då de tränas rally där rätt ofta. Och såklart vet vi om när det tränas så att vi inte rider just dom vägarna då!
En fin tjej avslutades med att skritta så lång och låg det bara gick tills det blev fria tryglar och skritta hem. Han även med att fixa all mat och även förbereda hö inför helgen. Så mockningnen blir av efter jobbet. Nu kortjobb 8.30-14!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0