Redo!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagen har gått i ett, gigantisk frukost till födelsedagsbarnet, göra i ordning tårtan, rida Kålhagen runt med en pigg och glad Corona, vi gjorde nästan galoppombyten i var 5e! Mycket fin alltså. Hem igen för att duscha, göra klart tårtan, byta om, sminka mig, vara trevlig och ta emot gäster. Mat, fika och flera gäster. Ta mig ut till stallet igen för att göra Corona och utrustningen klar för en tävlingsdag i morgon.
 
Nu är jag nog klar, så blir en bloggning med detta inlägg och nu ska jag fixa i ordning det sista, för mig själv. Borsta tänderna och sova är kvar. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

så söt!

Svar: Hon vet ju de med (; haha
Linda Enarsson

2014-09-20 @ 22:23:10
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2014-09-21 @ 17:00:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0