Resultat Tierps RK

Foto: Stina | Nikon D300s + Tarmon 70-200/2,8
 
Alltså, Stina du gör det igen! Jag kan knappt välja bilder, såå många fina att det blev hur många som helst i detta inlägg. Men vad gör det när man har en bildskön häst!
 
90 cm - 4 fel
Vi förstätter trenden med en rivning. Alltså 4 fel, på första hindret. När ska vi komma över våran otur med första hindret? Det kommer väl så småningom. Hoppas jag!
Men Corona kändes såå jäkla bra! Vilket tryck i galoppen, lyssnade kanonbra och rundan var så bra! Det där sura petet är jag lite besviken på för rundan var värd en rosett, så fin var min tjej!
 
1 m - 8 fel
Blir ni förvånade om jag säger att piloten klantade sig? Inte jag.
Börjar bra, river däremot tvåan, men men. Kommer mot kombinationen som är nr 4, jag smackar till andra hindert, Corona länger sig, kommer lite nära b-hindret. Och sedan var det direkt in på en distans med 6 galoppsprång till nästa oxer. Vi fick in 5,5 språng. Det säger sig själv att det blir knas när det är en sån distans. Om jag bara inte hade smackat och dirvit fram henne i kombinationen. Fortsatte banan kanonbra!
Varför ska jag klanta till det jämt?! Så irriterad, men vi taggar om till nästa tävling. Och jag lär mig av mina misstag, förhoppningsvis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marica

åhh älskar den svarta outfiten!!!! så fin på din häst!!

Svar: Tack! Älskar den med, så snyggt och Corona passar så perfekt i den :)
Linda Enarsson

2014-09-23 @ 09:08:21
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0