Terrängträning 4/9 -14

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Behöver jag säga att min häst tycker det här är kul?!
Fina tjejen! Men det är synd att matte ska ställa till det för henne ibland. Vi började otroligt bra, hppade mycket "svåra" hinder, enligt mig. Och det gick kanonbra! Mycket fin tjej!
Men när vi börjar hoppa banan så klantar sig matte så mycket att Corona hoppar med frambenen men inte bak, och landar då på hindret. Vilket avskräckte Corona lite. Mycket förståligt. Är matte dum får hon lida för det med licksom. Så fick rida mycket mera då den egna, annars fina motorn, försvann lite efter det.
 
Men en superfin häst har jag ändå! Och kolla in dom fint spetsade öronen på typ varenda bild!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hon ser verkligen ut att älska det och ni är jättefina tillsammans. :)

Svar: Hon fullkomligt älskar det! Och därav att vi gör det igen, inget vi satsar på så vi gör det helt och hållet för skojs skull :)
Linda Enarsson

2014-09-05 @ 12:35:20
URL: http://turbosuit.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin häst och fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-09-05 @ 13:52:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Marica

åh fina bilder och otroligt snyggt matchat :D Älskar sista bilden, din häst ser så glad och busig ut :D

Svar: Tack så mycket! :) Hon tycker det är något av de roligaste som finns. Så de görs lite då och då för att hålla humöret på min bestämda dam :) haha
Linda Enarsson

2014-09-08 @ 11:21:36
URL: http://mariicaliindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0