Utsläpp av hästar

 
Uppe tidigt för att släppa ut en massa hästar i stallet, nu är allt igång igen. Som vanligt kan man väl säga. In och utsläpp, lunchningar och nattning. Så idag har jag pysslat och fixat en del i stallet. Mockade, fixade mat, böt vatten och tog in två nya pelletssäckar för att fylla med vatten och låta stå till jag åker upp igen.
 
Sedan ville jag få upp hönäten igen, så efter lite rotande så kom jag fram till detta, alltid bra att spara på saker! Ett par bensören från täcke som gått sönder håller nu upp mitt hönät. Smidigt!
Sedan plockade jag upp mitt hö då det kommer tre nya hästar till stallet närmsta månaden varav en redan har kommit. Så deras ägare ska såklart få plats md sitt hö med. Så det var bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Jag som inte är ett dugg allergisk mot hö... Det gick och nu är det klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0