VM i Normandie

 
Såg precis Alwxander Zetterman hoppa sin rund med 4 fel, snyggt jobbat!
Annars går tvn på högvarv, sedan kl 10 i morse har den visat VM hoppningen i Normandie. Inte ett dugg avundsjuk på dom som får åka dit. Eller kan rättare sagt. Hade varit häftigt att fått åka dit och se allt live. Men det får bli ett annat år.
 
Dagen bjuder på städning, tvättning och väntan på mejl. Från och med igår är jag arbetssökande och jag har sökt massvis med jobb och igår fick jag ett väldigt intressant mejl som jag inte ens hade sökt. Jag håller tummarna på att jag kan åka dit och prova, och det väldigt snart.
 
Annars ska jag rida, fixa i stallet, handla och annat fix här hemma. Även lite pyssel till stallet håller jag på med. Så nu ska jag klä på mig, springa ner med tvätten och åka ner till ICA och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0