Charlies Hund och Hästsport

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag har glömt att visa er vad jag inhandlade hos Charlies i Jönköping. Inte mycket, och bara det är otroligt!
En John Whitaker t-shirt i den härliga färgen royalblå, nu kommer vi matcha sååå snyggt! Och en enkel håruppsättning för kommande dressyrtävling i svart, guld och silver. Jag hittade även mina drömboots, som såklart är vita, med lack, bling bling och ludd på kanten. Förstå vad snyggt med sånna på en prisutdelningen i dressyren. Ojoj!
 
Jag klickade även hem ett nytt träns, med lackade detaljer som jag hoppas hinner komma innan min dressyrstart om 3 veckor, då det var en beställningsvara. Så håll tummarna för mig!
 
Annars så fortsätter jag att spara pengar till Falsterbo, därav den snåla shoppingen som kommer framöver. Men väl där nere, då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0