Lekt ponnyryttare!

 
 
Dygnen behöver flera timmar! Jag hinner inte med allt.
Men idag har vi galopeprat, och med det så menar jag verkligen galopperat. Corona har tagit i för kung och fosterland och som hon har njutit av det. Spetsade öron och vill verkligen inte stanna, ingen tvekan på att ta chansen att få galoppera så fort hon bara kan. Det var nog välbehövligt. Trinity höll rätt bra tempo även hon så inte långt efter var dom! Så roligt, att bara lätta i handen, krypa ihop lite och tänka tanken och Corona lägger i en till växel och skjuter iväg som en kanonkula. Underbara finaste!
 
En bra uteritt helt enkelt! I morgon måste det tyvärr bli dressyrtrim i ridhuset då jag jobbar sent, men men. Sen är jag bortrest söndag till måndag och Corona kommer tas om hand av bästa Erica som mockar och rider! Vilken tur jag har som har så fina tjejer i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0