Resultat Jälla HSF

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Världens bästa hästskötare och fotograf levererar grymma bilder och är allas allt-i-allo. Du är grym Stina! Jag hoppas verkligen du vet det!
 
1 m - 4 fel
När piloten inte kan bestämma sig för att rida på 7 eller 8 galoppsprång så blir det 7,5 och en rivning på hinder nr 2. Typiskt! Men Corona var så gudomligt fin! Hon hoppade mig ur sadeln! Jag är supernöjd och tar på mig rivningen helt, inget att klaga på. Förövrigt så kändes hindren låga....
 
1 m lagklass - 0+4 fel
En fin Corona fast vi fick en kort framridning som inte blev som jag hade tänkt och en framhoppning i kaos. Klassens starttid flyttades två gånger och jag var för nervös över att jag inte fått till den framridning som krävs. Men men, det var bara att gilla läget och andas djupt. Så ett varv i skritt för att lugna ner mig själv, Corona hade verkligen fötterna på jorden så att säga. In på banan och sätter klassens första nolla och lagets första! Kändes så grymt!
 
Vi lyckades sätta tre nollor och kom vidare till omhoppning med två andra lag. Mycket bra! Då hade Corona börjat bli trött så jag tappade galoppen till 3e hindret så vi fick med oss en bom där. Annars en kanonfin Corona som ställde upp så fint och hoppa tre omgångar!
 
Laget slutade på 4 fel, och det blev en delad vinst! Om man är glad eller?!
 

Kommentarer
Postat av: my

Vad roligt att ni fick en nolla :D Grattis :D 4 fel är inte heller mycket att klaga på :)

Svar: Tack! Den nollan gjorde att laget kom till omhoppning, så det kändes skönt! Felen i de andra starterna var mitt fel, så jag är mer än nöjd! :D
Linda Enarsson

2015-04-19 @ 21:19:12
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan inte se filmen :/

Svar: Vad konstigt, ska försöka lösa det :)
Linda Enarsson

2015-04-21 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0