Smått och gott!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Små saker har kommit hem till mig, ett par rullsporrar, som jag vill prova till hoppningen, men har inga sporrskydd än så har inte hunnit prova. Det kommer framöver!
Även ett par helvita Roeckl handskar följde med hem vid senaste Uppsala-besöket. De ska användas vid nästa dressyrstart, annars är det svarta handskar som gäller för mig!
 
Och för övrigt går Corona bättre än någonsin och jag planerar att nästa start blir en LB:3 i Enköping den 20 maj!

Kommentarer
Postat av: Marica

åhh vart är sporrarna köpta? Letar som en galning! :)

Svar: Har själv letat med, och hittade dessa på en köp & sälj sida på fb tror jag :)
Linda Enarsson

2015-04-30 @ 13:43:47
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0