Sötchock!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En uteritt mot ängarna och ta oss ett ridpass där. Mycket skönt! En trevlig och hyffsat lugn Corona som lyssnade rätt bra. Vi börjar våran väg tillbaka känner jag. det går framåt, men det är en bit kvar. I morgon hoppas jag att vi tar ett stort steg framåt då vi åker iväg på dressyrträning!
 
Och nu används typ bara detta träns som hon har på sig på bilden. Hah. Ska sätta ihop mitt pullarträns igen så att även de kan användas. Sedan har jag beställt hem ett nytt hoppträns med tyglar. Svider en del i plånboken men vad ska man göra. Annars har jag fått hem dressyrtränset. Men det får ni vänta med att se till i morgon då jag kan prova det på Corona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0