Hoppträning 24/8

Foto: Stina | Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ja, då var det dags för hoppträning. Och jag kan inte påstå att jag var så taggad. Men men. En fin Corona som blev väldigt lydig hade jag i alla fall! Mycket styrkeövningar som passar oss perfekt just nu. Korta och länga galoppen, massor av bommar, studs och sedan blev det enkelhinder på slutet som jag valde att inte hoppa då Corona varit så fin under passets gång.
 
Och jag skrev att tanke är att rida sista hopptävlingen den 19 september, jag vet inte ens om jag kommer hoppa klart denna omgång av träningar. För jag är så omotiverad till att hoppa när hästen inte ens försöker, eller ta i för att hoppa felfritt. Men men. Det återstår att se!
 
En kort film på en av rundorna i början då Stina var tvungen att åka hem sen - mycket förståeligt då det blir fruktansvärt sent! - så ni får klara er med detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0