Resultat Falu RS

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
LB:1 - 65,89% 4e placering!
En fin Corona på framridningen och hon fortsatte att hålla den! Så galet fin, några små missar men över lag mycket fin. Halterna satt mycket bättre och det var bara så kul! Och denna fina procent räckte till en 4e plats av 29 starter! Så galet roligt! Min första placering med färgad rosett!
 
LA:1 - 61,05%
Min debut, så nervös att jag visst knappt vart jag skulle ta vägen. Men med värmen som var denna dag och tajt mellan starterna så orkade Corona inte hålla samma energi i denna klass. Så vi tappade mycket på just dn punkten. Jag fick inte fram henne där jag ville och det blev mycket kämpa för att hålla henne i rätt gångart, kan man säga. Men hon var superduktig och jag är så nöjd ändå!
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin :D

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-08-23 @ 21:10:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0