Resultat Tierp Ryttarklubb

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En dålig dag, och det gör mig less. Men här kommer mina kassa resultat.
 
1 m - 8 fel + tidsfel
River 3an, Corona lyfter inte tillräckligt och tyckte det räckte. Vi kom lite nära men inte överdrivet men tillräckligt för henne att inte behöva ta i så mycket och river hellre. Sedan ett stopp på 5an där jag bromsade hela vägen in i hindret. Mitt fel!
 
110 cm - 8 fel + tidsfel
Samma visa igen, river 3an igen, utan att ha kommit så dåligt och sedan en tvärnit på 4an. Jahapp. Samma skit igen. Lite bättre efter men inget märkbart.
 
En skitdålig dag, och det är inte första gången, nu är det allvarligt nära på att sluta med hoppningen helt. Stora tankar på att säga upp hoppträningarna på bums alltså. Skita i detta, vi kommer inte längre än såhär, 4 fel eller mera i varje klass och det gör mig så jäkla besviken, hela tiden.Det är inte roligt längre.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag förstår dig till fullo! Och det ser ju löjligt lätt ut för henne! Man blir ju bara frustrerad när det aldrig kan gå bra! Jag har faktiskt kommit till insikten att sälja Q som dressyrhäst och köpa en ny istället. Man får ibland inse att det inte funkar.

2015-08-13 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0