Update på shoppingfronten!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ett nytt pannband med bett damp ner i brevlådan för ett par dagar sedan. Sitter nu på ett av mina "rida-hemma-på-träns", så det ser lite mera neutralt ut i stället för färgat pannband. Sedan har nya Back on Track stallbandage kommit hem, så de gamla ska säljas. Större storlek så de passar mycket bättre än de gamla. Så nu kommer min prinsessa att må så bra!
 
Sist men inte minst så har jag fyndat tömkörningsgjord, pessoasele och tömmar! Så nu ska det allt börjas tömköra och lära mig det! Mycket för att variera träningen för Corona och för framtida unghäst, när det är dags för den att bli tömkörd så ska jag redan kunna det. Skönt! Så nu är det bara att börja träna på detta med!

Kommentarer
Postat av: Marica

Åhh vill ha B&T stallbandagen jag också :D

Svar: Dom är superbra! :D
Linda Enarsson

2015-08-31 @ 15:28:05
URL: http://kallblodstravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0